Avonature

עבדנו עם חברת Avonature על עיצוב לוגו חדש ושדרוג הצבעוניות של המותג, במטרה לחזק את הזהות הוויזואלית שלה וליצור חיבור טבעי ומרענן עם קהל היעד. הלוגו עוצב בסגנון מינימליסטי ומודרני, שמשדר מקצועיות לצד קשר חזק עם עולם הטבע והבריאות, הערכים המרכזיים של המותג. השתמשנו בקווים נקיים ופשוטים, תוך שילוב של אלמנטים שממחישים את הקשר לטבע ולחיים הבריאים, מה שעוזר למיתוג להרגיש עדכני וקשוב לצורכי השוק.
בנוסף, פיתחנו פלטת צבעים חדשה שמשלבת גוונים טבעיים ורעננים, כמו ירוקים וצהובים, שמזוהים עם טבע וטריות. הצבעים נבחרו בקפידה כדי לשדר תחושת איזון, בריאות והשראה, כל זאת תוך שמירה על אחידות עם הערכים של המותג. השימוש בצבעים האלה עוזר ליצור חוויית מותג עקבית ומזמינה, שמפנה את הקהל למוצרים של Avonature בצורה שמחברת בין עולם הטבע לבין איכות חיים בריאה ומודרנית.


















