כללי

קידום ממומן (PPC) בגוגל

הקמתם את העסק בשתי ידיים. אתם בין הטובים בתחומכם, אך הלקוחות? הם נוהרים אחר המתחרים. כיצד הם מגיעים אליהם? מחקרים הוכיחו כי מרבית הלקוחות מגיעים לעסקים שונים באמצעות המלצות של חברים וכן לאחר חיפוש ברשת האינטרנט. כיום, אתר אחד הוא כמעט מונופול בתחום החיפוש – אתר גוגל.

העובדה כי אתם יכולים, בתוך שעות, להופיע בעמוד הראשון בתחומכם באמצעות קידום ממומן מאפשרת לכם כבר היום לגרום ללקוחות שלכם לא להפסיק לצלצל. והמתחרים? הם יכולים להיות במודעה ממש מתחתיכם…

איך עושים זאת?

פרסום ממומן הפך לדרך המועדפת של חברות רבות לפרסם. הן מותגים מובילים, והן נותני שירותים פרטיים העובדים בשטח משתמשים במדיה העוצמתית הזו על מנת להופיע בפני כמה שיותר עיניים. גוגל אדוורדס היא מערכת שבאמצעותה אפשר לפרסם מודעות טקסט או תמונה, ואפילו לשלב קטעי וידאו המופיעים בפני הלקוחות שלכם בדיוק באותו רגע שהם מחפשים את השירות.

מגיעים ללקוח בדיוק כשהוא צריך את השירות שלכם

פרסום ממומן בגוגל מניב תוצאות טובות במיוחד משום שאתם מגיעים לקהל יעד מפולח היטב בדיוק ברגע שהוא נזקק לשירות שלכם. לא משנה אם אתם ‘מנעולנים’ בנתניה או ‘צַבּעים’ מפתח תקווה, או אולי משווקים משקפיים בכל רחבי הארץ, כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלכם יחפש את השירות או המוצר – אתם תופיעו לפניו.

איך עובד הפרסום הזה?

עלות הפרסום נקבעת על בסיס כמות הקליקים שתהיה למודעה,ציון  האיכות ורלוונטיות הדף המוצג ללקוח, כאשר העלות לקליק נקבעת על ידינו. כך גוגל פותחת מכרז מידי, והמודעות שמשלמות סכום גבוה יותר לקליק מופיעות במיקום גבוה יותר. כאשר התקציב של המתחרים שלכם הסתיים, המודעה שלהם תעלם (עד היום הבא שבו תעלה) והמודעה שלנו תעלה גבוה יותר. לכן, בכל יום שאינכם מפרסמים בגוגל, אתם מחזקים את הפרסום שלהם…

איך הופכים את הקמפיין לאפקטיבי במיוחד?

אנו מנוסים בתכנון והקמה של קמפיינים בתחומים שונים המבוססים על כלי הפרסום של גוגל. באמצעות שילוב של מקצועיות וניסיון אנו ממקסמים את תקציב הפרסום שלכם, ומגיעים לקהל היעד המדויק שלכם – תוך שימוש בתקציב המינימלי האפשרי על מנת להשיג את הכמות הגבוהה ביותר של הפניות.

 

רוצים ללמוד עוד? פנו אלינו עוד היום ונשמח לבנות אתכם קמפיין שכבר היום יתחיל להניב תוצאות!

הפוסט הקודם
עדכון גרסא לאתר וורדפרס
הפוסט הבא
למה צריך מצגות קידום מכירה בחנויות?

מאמרים נוספים